RODO

Obowiązek informacyjny RODO

Poniższa informacja stanowi zwięzły, zrozumiały i przejrzysty skrót informacji zamieszczonych w Polityce Prywatności odnośnie Administratora danych, celu i sposobu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw w związku z tym przetwarzaniem, w formie wymaganej do spełnienia obowiązku informacyjnego RODO. Szczegóły dotyczące sposobu przetwarzania i podmiotów uczestniczących w tym procesie dostępne są we wskazanej polityce.

Kto jest administratorem danych?

Administratorem Danych Osobowych (dalej Administrator) jest firma "FOODKREATOR Sp. z o.o.", prowadząca działalność pod adresem: ul. Gospodarcza 23E 20-211 Lublin, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 9462662355, o nadanym numerze KRS: 0000633259, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu

Jak można skontaktować się z administratorem danych?

The Administrator can be contacted in one of the following ways

  • Postal address - FOODKREATOR Sp. z o.o., ul. Gospodarcza 23E 20-211 Lublin

  • Email address - info@foodkreator.pl

  • Phone call - tel. 81 859 46 46

  • Contact form - available at: contact

Czy Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych?

Pursuant to Article 37 of the DPA, the Administrator has not appointed a Data Protection Officer.

For matters concerning data processing, including personal data, contact the Administrator directly.

Skąd pozyskujemy dane osobowe i jakie są ich źródła?

Dane pozyskiwane są z następujących źródeł:

  • w przypadku rejestracji przy użyciu portali społecznościowych, za wyrażoną świadomą zgodą tych osób, z tych portali społecznościowych
  • z innych źródeł niż od osób, których dane dotyczą:
    - formularz kontaktowy

Jaki jest zakres przetwarzanych przez nas danych osobowych?

W serwisie przetwarzane są dane osobowe zwykłe, podane dobrowolnie przez osoby, których dotyczą
(Np. imię i nazwisko, login, adres e-mail, telefon, adres IP, itp.)

Szczegółowy zakres przetwarzanych danych dostępny jest w Polityce Prywatności.

Jakie są cele przetwarzania przez nas danych?

Personal data voluntarily provided by Users are processed for one of the following purposes:

  • Realization of electronic services:
    • Services of registration and maintenance of the User's account on the Website and functionalities related to it
  • Administrator's communication with Users on matters related to the Service and data protection
  • To ensure the legitimate interest of the Administrator

Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?

The Service collects and processes Users' data on the basis of:

  • Regulations of the European Parliament and of the Council (EU) 2016
    • Article 6(1)(a)
      the data subject has consented to the processing of his/her personal data for one or more specified purposes
    • Article 6(1)(b)
      processing is necessary for the performance of a contract to which the data subject is a party, or to take action at the request of the data subject prior to entering into a contract
    • Article 6(1)(f)
      processing is necessary for the purposes of legitimate interests pursued by the controller or by a third party
  • Act of May 10, 2018 on the protection of personal data (Journal of Laws 2018 item 1000).
  • Law of July 16, 2004. Telecommunications law (Dz.U. 2004 No. 171 item 1800)
  • Act of February 4, 1994 on Copyright and Related Rights (Journal of Laws 1994 No. 24 item 83)

Jaki jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora?

  • W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie naszych praw, w tym między innymi;
  • W celu oceny ryzyka potencjalnych klientów
  • W celu oceny planowanych kampanii marketingowych
  • W celu realizacji marketingu bezpośredniego

Przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?

Co do zasady, wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia usługi w ramach prowadzonego serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.)

W wyjątkowych sytuacjach, w celu zabezpieczenie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, okres ten może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez osobę, której dane dotyczą.

Kto jest odbiorcą danych w tym danych osobowych?

Co do zasady jedynym odbiorcą danych jest Administrator.

Przetwarzanie danych może jednak być powierzone innym podmiotom, realizującym usługi na rzecz Administratora w celu utrzymania działalności Serwisu.

Do podmiotów takich można zaliczyć między innymi:
  • Hosting companies, providing hosting or related services to the Administrator
  • Firmy serwisowe i wsparcia IT dokonujące konserwacji lub odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury IT

Czy Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Unię Europejską?

Personal information nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.

Czy dane osobowe będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji?

Personal information nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).

Jakie mają Państwo prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

  • Right of access to personal data
    Users have the right to access their personal data, exercised upon request submitted to the Administrator

  • Right to rectify personal data
    Users have the right to request the Administrator to promptly rectify personal data that is incorrect and/or to complete incomplete personal data, exercised upon request submitted to the Administrator

  • The right to delete personal data
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora.

    W przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika.

    In the case of the Newsletter service, the User has the option of deleting his/her personal data himself/herself by using the link included in each e-mail message sent.

  • The right to restrict the processing of personal data
    Users have the right to restrict the processing of their personal data in the cases indicated in Article 18 of the RODO, including questioning the accuracy of their personal data, exercised upon request submitted to the Administrator

  • Right to portability of personal data
    Users have the right to obtain from the Administrator, personal data concerning the User in a structured, commonly used machine-readable format, executed upon request submitted to the Administrator

  • The right to object to the processing of personal data
    Users have the right to object to the processing of their personal data in the cases specified in Article 21 of the RODO, exercised upon request submitted to the Administrator

  • The right to file a complaint
    Users have the right to lodge a complaint with the data protection supervisory authority.